Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Зв’язок без зайвих очікувань: працює новий прямий номер контакт-центру в Дніпропетровській філії «Газмережі»

Комунальні питання
26.11.2025

Дніпропетровська філія «Газмережі» продовжує вдосконалювати обслуговування клієнтів. Відтепер споживачі природного газу області можуть отримати консультацію з актуальних питань ще швидше та зручніше, зателефонувавши за новим прямим номером контакт-центру 0 800 303 104.

Менеджери контакт-центру готові надати допомогу клієнтам з питань розподілу газу, розрахунків, передачі показань лічильника та ознайомити з додатковими послугами компанії.

Графік роботи:
понеділок – п’ятниця: 8:00–17:00;
субота – неділя: 9:00–18:00.
Важливо: контакт-центр не працює у разі повітряної тривоги. Дзвінки оплачуються згідно з тарифами мобільного оператора.
При виникненні аварійної ситуації слід терміново зателефонувати за номером 104, який працює цілодобово.

Покращення якості обслуговування клієнтів через нові сервіси є важливою частиною роботи для газорозподільної компанії Дніпропетровщини. Оператори контакт-центру завжди на зв'язку та готові надати кваліфіковану допомогу у вирішені питань, що стосуються послуг розподілу газу.

 

Пресцентр
Дніпропетровської філії

ТОВ «Газорозподільні мережі України»



email: 
press.dnp@grmu.com.ua

тел. кол-центру для споживачів:
0 800 303 104

2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше